Aktualizácia CRM 2021.1
Prinášame sumár najdôležitejších noviniek v rámci aktualizácie 2021.1, ktoré už teraz môžete vidieť vo svojom Gram CRM. Zamerali sme sa na zefektívnenie práce a vylepšenie kalendára.
Lepšie možnosti filtrovania
V jednotlivých pohľadoch po novom môžete ešte efektívnejšie vyhľadávať podľa ľubovoľných kritérií v rámci dostupných políčok.
Viac možností automatizácie
Pridali sme nové možnosti preklápania v rámci jednotlivých modulov. Môžete tak na jeden vytvoriť z Obchodného prípadu priamo Objednávku alebo aj Zmluvu. Presne tak ako to potrebujete pri svojom obchodnom procese. Tak ako vo väčšine prípadov aj tento proces je prispôsobiteľný. Ak napríklad z Obchodného prípadu vytvoríte Ponuku automaticky sa zmení stav Obchodného prípadu na „Odoslaná ponuka“. To je štandardné nastavenia. Ak Vám to nevyhovuje a chcete nastaviť iný stav (alebo žiadny) vieme to vo vašej organizácii upraviť presne podľa vašich potrieb.
Príjemnejšie zadávanie dátumu
Zadávať dátum pomocou klávesnice je teraz príjemnejšie a nemusíte riešiť či používať bodku, čiarku, zadať celý dátum. Gram CRM vám zároveň prehľadne ukáže aký dátum zadávate.
Nové možnosti kalendára
Kalendár sme opäť vylepšili a pridali možnosť plánovania pomocou Zdrojov. Táto možnosť je obzvlášť vhodná ak potrebujete zobraziť v čase využitie jednotlivých Zdrojov. Napríklad ak ste hotel a rezervujete konferenčné miestnosti, alebo organizácia, ktorá prenajíma zariadenia, miestnosti atď. môžete tieto Zdroje zobraziť priamo v kalendári tak ako potrebujete a zároveň efektívne vytvárať nové udalosti.
Pozrite sa napríklad ako to môže vyzerať pri plánovaní jázd:
Sprehľadnili sme API dokumentáciu
Aktualizovali sme dokument API rozhrania. Dokumentácia je tak lepšie čitateľná a prehľadnejšia. Ak ešte nemáte prepojený svoj CRM systém so svojím webom, eshopom .. tak môžete využiť plnohodnotné API rozhranie na pôvodnej adrese tu.
Ďalšie opravy a vylepšenia
Opravili a pridali skoro 100 drobných chýb a nových vylepšení, ktoré zrýchlili odozvu systému a spríjemnia prácu s Gram CRM.