Nastavenie Primárneho kontaktu
Ak pod Klientom evidujeme viacero Kontaktných osôb, je vhodné si určiť primárnu osobu, ktorá vystupuje za klienta, resp. s ňou najčastejšie prichádzame do kontaktu pri jednaní. Zvolením Primárneho kontaktu zabezpečíme, že pri výbere Klienta, napr. v Cenovej ponuke sa automaticky doplní aj Kontaktná osoba. Nastavenie Primárneho kontaktu je možné dvomi spôsobmi.
1. Priamo z Kontaktu použitím akcie Nastaviť ako Primárny kontakt
2. Z Klienta použitím akcie Nastaviť ako Primárny kontakt pre zvolený Kontakt. Zvolený Kontakt bude následne zobrazený v detaile Klienta ako Primárny kontakt a tiež presunutý v zozname na prvú pozíciu. Rovnakým spôsobom postupujeme pri zmene osoby pre Primárny kontakt.
Mohlo by vás tiež zaujímať: