Vytvorenie pohľadu

V závislosti od oprávnení užívateľa je možné vytvárať pohľady pre všetky moduly Gram CRM. Počet pohľadov pre jednotlivé moduly nie je obmedzený.

Užívateľ má oprávnenie na:

  • Vytvorenie (kópie) s možnosťou zdieľania „Len pre mňa

Užívateľ s oprávnením administrátor je oprávnený na:

  • Vytvorenie (kópie) štandardných (systémových) pohľadov, sdieľané pre všetkých užívateľov ako aj pohľadov s nastavením „Len pre mňa

Administrátor má teda oprávnenie na spravovanie štandardných pohľadov, ktoré budú dostupné pre všetkých užívateľov.

Nový pohľad

Vytvorenie nového pohľadu je realizované ako kópia aktuálneho pohľadu so stĺpcami a aj s nastavenými filtrami.

Postup:

  1. v požadovanom module (napr. Obchodné prípady) si zvolíme pohľad a klikneme v hlavičke tabuľky úplne v pravo na ikonu nastavení
  1. v otvorenom zozname si zvolíme možnosť Nový pohľad
  1. v otvorenom okne zadáme názov nového pohľadu a klikneme na Uložiť

TIP: Administrátor má pri vytvorení pohľadu aj možnosť nastaviť jeho zdieľanie pre všetkých užívateľov. Takto vytvorený pohľad je zaradený medzi Štandardné pohľady

  1. v takto vytvorenom pohľade má užívateľ ďalšie možnosti na prácu s pohľadom a to: Prispôsobenie stĺpcov, Upravenie pohľadu (Premenovanie) a Zmazanie
  1. vytvorené pohľady s nastaveným zdieľaním „Len pre mňa“ sú zaradené k výberu pohľadov do sekcie Moje pohľady s možnosťou zmeny ich poradia, pričom prvý z nich je nastavený ako východzí.

Užívateľ s právom Administrátor má možnosť aj na zmenu poradia Štandardných pohľadov.

TIP: Prvý pohľad je zároveň aj východzí pohľad, ktorého zoznam je použitý aj pri výbere hodnôt v poliach v tzv. lookupoch.

UPOZORNENIE: Vykonané zmeny na pohľadoch ako aj ich zmazanie je nezvratný proces.

Mohlo by vás tiež zaujímať: